ברוח התחלת חג האביב, אנחנו מבקשים לספר לכם על החידושים הצפויים ולספק עדכונים על השרות שלנו:
- עם בוא האביב, התחדשנו אנחנו במערכת קריאות חדשה!
לקראת המעבר אל מערכת הקריאות החדשה השקענו זמן רב בניסיון להבין את מגוון הבקשות של לקוחותינו לשם עיצוב המערכת באופן שיקל על העבודה מולנו.
לצד שיפורים רבים אשר הטמענו על פי משוב שנאסף מכם, אחד מהנושאים החשובים והבולטים יותר במערכת החדשה הוא התמיכה הנכונה בשפה העברית כאשר הכיתוב מופיע מצד ימין ולוגיקת הכתיבה “זורמת” מימין לשמאל, כך שברגע שרושמים נקודה בסוף המשפט, הנקודה אכן מופיעה בצידו השמאלי של סוף המשפט ולא בתחילתו. - בהמשך רבעון השנה הנוכחי אנו מתכננים לשפר גם את פורטל התמיכה ללקוחות המאפשר לכל אחד להתחבר כדי לצפות בקריאות התמיכה, להוסיף עליהן מידע או לבקש סיוע נוסף.
- בסיס הידע המותאם לכל ארגון באופן פרטי גם הוא נמצא בהקמה ומתוכנן להיפתח ללקוחותינו לקראת הרבעון האחרון של השנה.
- בימים אלו אנו נערכים למבדק תקן ISO 27001 אבטחת מידע, וגם לתקן ISO 27799 בתחום המידע הרפואי, מתוך שאיפה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולספק את רמת אבטחת המידע הטובה ביותר שאנו יכולים לספק ללקוחותינו!
- בתחילת שנת 2023 סיימנו שילוב של מערכות שרתים חדשות וחזקות כשי לספק ללקוחותינו אירוח שרתים עסקי מהיר ואיכותי על גבי תשתיות מהירות ובטוחות.
- בימים אלו אנו מסיימים הטמעה של מערכת טלפוניה ממחושבת ומתקדמת בענן בפרטי שלנו, אשר כבר משרתת את לקוחותינו בתחום מרכזיות הIP.
המערכת מוסיפה ומשפרת את השרותים שסיפקנו ללקוחותינו בתחום מרכזיות הIP עד כה ומאפשרת תכונות מיוחדות כמו הפעלת שיחה חוזרת, שליחת הודעות קוליות למייל ועוד…
חג שמח לכולם!