שרות ותמיכה

בעמוד זה ניתן למצוא קישורים אל מערכות תמיכה שונות  בעזרתן אנשי הסיסטם שלנו יכולים להתחבר אל המחשבים שלכם לביצוע תחזוקה ולעזור לפתור תקלות

תמיכה עם קוד למקינטוש

לחיצה על "תמיכה עם קוד למקינטוש" תעביר אתכם לדף בו ינתן לכם קישור להורדת Aplet לתמיכה מרחוק. יש לעקוב אחר ההוראות כדי לאפשר לנציגי צוות התמיכה שלנו להתחבר אל מחשב המק שלכם. בדף ההורדות ניתן לבחור בין Aplet להתקנה קבועה לבין הפעלה חד פעמית במחשב. PIN: 615805

תוכנה להתקנה בלינוקס

לחיצה על "תוכנה להתקנה בלינוקס" תוריד למחשב שלכם קובץ להתקנת תוכנת השליטה מרחוק שלנו במחשב. לאחר ההתקנה, אנשי הסיסטם שלנו יוכלו להתחבר בכל פעם שתבקשו לביצוע פעולות תמיכה, תחזוקה ועוד...

תוכנה להתקנה בחלונות

לחיצה על "תוכנה להתקנה בחלונות" תוריד למחשב שלכם קובץ להתקנת תוכנת השליטה מרחוק שלנו במחשב. לאחר ההתקנה, אנשי הסיסטם שלנו יוכלו להתחבר בכל פעם שתבקשו לביצוע פעולות תמיכה, תחזוקה ועוד... כדי למנוע גישה מרחוק יש להסיר את התוכנה מאיזור ההוספה וההסרה של התוכניות במחשב.

תמיכה חד פעמית Team Viewer

לחיצה על "Team Viewer" תוריד למחשב שלכם קובץ בשם QuickSupport.exe אשר לאחר הפעלתו יאפשר לנציגי התמיכה שלנו להתחבר אל המחשב או אל הטלפון הסלולרי באופן חד פעמי.
לאחר סגירת חלון התמיכה, לא תהיה אפשרות לאנשי הסיסטם להתחבר אלא אם הקובץ יופעל על ידכם שוב.

תמיכה חד פעמית

לחיצה על "הפעלת תמיכה חד פעמית" תוריד למחשב שלכם קובץ בשם SrvITSupport.exe אשר לאחר הפעלתו יאפשר לנציגי התמיכה שלנו להתחבר אל המחשב באופן חד פעמי.
לאחר סגירת חלון התמיכה, לא תהיה אפשרות לאנשי הסיסטם להתחבר אלא אם הקובץ יופעל על ידכם שוב.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site! Skip to content